top of page
Image by Slidebean

השירותים שלנו

 

ONE STOP SHOP

הבית לעסקים הוא מרכז כולל (One Stop Shop) לבעלי ובעלות עסקים בגליל המזרחי. 
במקום אחד, נגיש ומקצועי, תוכלו לקבל ליווי אישי וממוקד שמותאם לצרכים שלכם – בין אם אתם בתקופת שיקום, צמיחה או התחלה חדשה. 
המרכז מציע מגוון רחב של שירותים, שמבוצעים על ידי גופים מקצועיים מהמובילים בישראל בתחום הליווי העסקי. 

ליווי עסקי

ליווי מקצועי ומותאם אישית לבניית תוכנית עסקית, שיפור תהליכי שיווק, ניתוח תזרים, ייעוץ תפעולי ועוד תוך הצבת מטרות צמיחה ברות השגה. המפגשים מתקיימים עם יועצים ואנשי מקצוע מנוסים, במטרה לחזק אתכם גם מקצועית וגם מנטלית. 
כל עסק זוכה למענה מותאם לפי התחום, שלב הצמיחה והצרכים האישיים של מי שעומד מאחוריו. 

ליווי

מיצוי זכויות

בבית לעסקים תקבלו הכוונה וייעוץ אישי בנוגע לזכויות, פיצויים מרשות המיסים ומענים ממשלתיים.  

בנוסף מתקיימות הכשרות ייעודיות לרואי חשבון מקומיים, במטרה לחזק את היכולת האזורית ללוות עסקים.  

כל זאת מתוך מטרה אחת: שתוכלו למצות את הזכויות שלכם במלואן – בצורה ברורה, אמינה ועם ליווי אישי לאורך הדרך. 

מיצוי

סדנאות והרצאות

תכנים מעשיים, קצרים ומדויקים בנושאים שמדברים את השטח, מהתנהלות פיננסית, דרך כלים דיגיטליים ועד שיווק והובלת צוות. הסדנאות מועברות על ידי מומחים ומומחיות מהשורה הראשונה, ומתאימות לשלבים שונים בהתפתחות העסק. 

סדנאות

שותפים לליווי

הליווי והעבודה מול בעלי העסקים מתבצעים על ידי שותפים מקצועיים, ביניהם תוכלו למצוא את 8200 לעסקים,  עוטף לעסק, ארגון בעצמי, מעוף וארגונים נוספים בעלי התמחות מוכחת בליווי עסקים קטנים. 
השותפים נבחרים בקפידה, וכל עסק משובץ בהתאם לצרכים שלו ולמומחיות של הגוף המלווה. 

8200 לעסקים חיוניים
לוגו עוטף לעוסק
מעוף לוגו
לוגו בעצמי

איך זה עובד?

כדי שנוכל להתאים לכם את הליווי והכלים המתאימים, חשוב לנו להכיר אתכם ואת העסק שלכם. לכן, נבקש מכם בתחילת הדרך להירשם, למלא שאלון קצר ולשתף אותנו בפרטים שיעזרו לנו להבין את מצב העסק ואיך נוכל לעזור בצורה הטובה ביותר.

לאחר היכרות, בדיקה ואיפיון צרכים נוכל להפנות לתוכנית, מסלול או שירות מותאם.

1_הרשמה ושאלון

הרשמה ושאלון

מילוי פרטים ראשוניים על העסק.

2_פגישת הכרות

פגישת היכרות

שיחה אישית עם מנהל תיק לקוחות להיכרות ואיפיון צרכים.

3_בדיקה והפניה

בדיקה והפניה

​הפניה לשירות או תוכנית בהתאם לאיפיון ולאפשרויות הקיימות.

4_שמירה על קשר

שמירת קשר

מנהל תיק הלקוחות ילווה אתכם לאורך כל הדרך.

חץ צהוב
חץ צהוב
חץ צהוב
bottom of page